Dostawa w ok. 4-6 dni

100% Gwarancja Satysfakcji

Darmowa wysyłka od 150 pln

Blog

Sposoby na poprawę jakości snu

Pomyśl ile razy nie mogłaś spać… próba zaśnięcia przeciągała się jakby trwała tydzień… Ale wiesz co? Teraz jest świetna okazja, żeby zrobić wszystko, aby ułatwić zasypianie i poprawić jakość swojego snu!

Nasze życie zmieniło się dramatycznie w ciągu ostatnich kilku dni. Większość z nas musi pracować z domu, a wieczorne wyjścia z przyjaciółmi odpadają, więc w końcu jest okazja, aby się wyspać! Teraz, kiedy nie kładziesz się późno w nocy i nie musisz wstawać bardzo wcześnie rano, aby iść do pracy lub na zajęcia, więc masz szansę w pełni wykorzystać czas w nocy na dobry sen!

Zły sen nie tylko wpływa na nasze zdrowie, ale także powoduje zawahania wagi. Skorzystaj z tej sytuacji i wreszcie dobrze się wyspij. Lepszy sen zapewni zdrowie i odporność, a także zapobiegnie gromadzeniu dodatkowych kilogramów!

No dobrze... wiemy, że może to brzmieć prościej niż jest w rzeczywistości, ponieważ mimo tego, że jesteśmy w domu, to jesteśmy teraz w sytuacji dynamicznej i stresującej, co może wpływać na nasze trudności z zasypianiem i częste budzenie się w nocy, dlatego przygotowaliśmy kilka wskazówek, które pomogą Ci się zrelaksować i łatwo zasnąć!

1. Nie jedz późno w nocy

Tak, to może być trudne, ponieważ teraz, gdy jesteśmy w domu, mamy więcej czasu na relaks oglądając film lub serial i zjeść przy tym mnóstwo słodyczy lub frytek. Ooooo nie - to najgorsza rzecz, jaką możesz zrobić dla siebie i swojego ciała! Nie tylko gromadzisz zbędne kilogramy, ale również będziesz miała problemy ze snem, ponieważ jeśli będziesz jeść późno lub tuż przed snem twój organizm nadal musi trawić jedzenie i na pewno nie zasypia.

2. Spróbuj wykonać jakąś aktywność fizyczną na kilka godzin przed snem

Ze względu na to, że jesteśmy teraz głównie zamknięci w domu, nie mamy gdzie spalać energii, dlatego tak ważne jest, abyś pozostał aktywny. Będzie świetnie jeśli możesz zrobić kilka ćwiczeń w pobliżu domu lub okrążyć budynek (oczywiście, jeśli jest wystarczająco bezpieczny i nie ma tam wielu ludzi). Jeśli nie masz takiej możliwości, znajdź film z ćwiczeniami na YouTube i zrób chociaż półgodzinny trening.
Ćwiczenia fizyczne mogą również poprawić długość i jakość snu poprzez zwiększenie produkcji hormonów serotoninowych i obniżenie poziomu kortyzolu - hormonu stresu.

3. Unikaj kawy i innych napojów kofeinowych późno w nocy

Zalecamy wypicie wieczorem relaksującej herbaty. Nasz Sleep Tight jest świetny, jeśli chcesz się uspokoić, pomoże ci łatwiej zasnąć i zadba o regenerację organizmu przez noc.

Daily Kick & Sleep Tight Tea

Duet herbat, który pobudzi metabolizm tłuszczu i trawienie, a w trakcie nocy oczyści ciało z toksyn! Dziennik Motywacyjny GRATIS!

Daily Kick & Sleep Tight Tea -65%

Normalna cena: 99,90 zł

Twoja cena: 34,90 zł

× Zamknij

4. Obserwuj temperaturę pomieszczenia, w którym śpisz

Uważaj, aby nie było zbyt gorąco, ponieważ nie będziesz mógł zasnąć - optymalna temperatura wynosi 15-23 ° C.

5. Praktykuj jogę przed pójściem spać

Kiedy jesteśmy zestresowani (a teraz jesteśmy prawdopodobnie bardziej niż wcześniej), mamy problemy ze snem i ciężko nam zasnąć.

Joga i medytacja mogą pomóc zrelaksować umysł i ciało. Udowodniono nawet, że poprawia sen.

6. Posłuchaj relaksacyjnej muzyki

Relaksacyjna muzyka może znacznie poprawić jakość snu. Masz dostępych wiele takich na Youtube. Wybierz ten, który najbardziej Ci odpowiada i po prostu oddaj się muzyce i zrelaksuj!

7. Zamiast telewizora i telefonu wybierz dobrą książkę

Przed snem staraj się unikać oglądania telewizji, a co ważniejsze, przestań przeglądać swój telefon! Oddal go od siebie i zapomnij o nim do rana!

Ile razy zasnęłaś czytając książkę? Czytanie może być świetną opcją na uspokojenie przed snem, więc weź książkę w swoje ręce i daj się wciągnąć w świat snów! Dobranoc ;)

Wróć do bloga