Dostawa w ok. 4-6 dni

100% Gwarancja Satysfakcji

Darmowa wysyłka od 150 pln

Blog

5 sposobów na spalanie kalorii kiedy odpoczywasz

Wszyscy już wiemy, że aby mieć zdrowy umysł i ciało, musimy być aktywni fizycznie. Czy udało Ci się dziś znaleźć 30 min na ćwiczenia?

Jeśli tak, gratulujemy, jest nas niewielu. Jeśli Ci się nie udało, nie martw się. Oto 5 sposobów na spalanie kalorii podczas odpoczynku!

1. Lepszy sen

Dobry sen jest ważny nie tylko dla zdrowia, ale także dla metabolizmu i spalania tkanki tłuszczowej. Uczestnicy jednego z badań spali jedynie 5 godzin przez 5 dni, podczas których przybrali na wadze średnio 0,82 kg. Sen jest zatem niezwykle ważny dla zdrowia, urody i utrzymania prawidłowej masy ciała. Pomaga ciału zregenerować siły i spalać kalorie podczas snu. Idź spać wcześnie i upewnij się, że przesypiasz minimum 8 godzin dziennie.

2. Wypij filiżankę herbaty

Herbaty ziołowe i napary cieszą się swoją skutecznością od wieków. Są bogate w przeciwutleniacze, wspierają trawienie, metabolizm oraz przyspieszają topienie tłuszczu. Mamy w swojej ofercie wiele herbat, wspomagających odchudzanie, które mogą Cię zainteresować.

3. Pij dużo wody

Czy wiesz, że nasze ciało składa się w 60% z wody, która jest nam niezbędna do funkcjonowania absolutnie każdej komórki ciała. Dobre nawodnienie jest kluczowe i może wyeliminować zmęczenie, poprawić pracę mózgu, utrzymać piękną skórę i pomóc w odchudzaniu. Poza tym, kiedy pijemy wodę, dłużej czujemy się syci, więc spożywamy mniejszą ilość kalorii w ciągu dnia.

4. Pracuj nad tkanką mięśniową

Ludzie ciało spala kalorie znacznie szybciej, jeśli ma więcej tkanki mięśniowej niż tłuszczowej. To oznacza, że im więcej tkanki mięśniowej uda Ci się zbudować, tym więcej kalorii spalisz, nawet podczas odpoczynku czy przy podstawowych czynnościach takich jak: oddychanie, spanie, codzienne zdania.

“5 kilogramów mięśni spali 50 kalorii podczas odpoczynku, podczas gdy 5 kilogramów tłuszczu spali jedynie 20 kalorii.” twierdzi Ph.D. Christopher Whartonu, researcher z Uniwersytety Yale

5. Postaw na trening interwałowy

Trening interwałowy składa się z ćwiczeń o wysokiej intensywności z krótkimi przerwami. Możesz włączyć tego typu aktywność w swoje codziennie czynności takie jak spacer, pływanie czy taniec. Najlepszą częścią treningów interwałowych jest fakt, że trwają krótko, ale spalanie kalorii trwa jeszcze długo po aktywności fizycznej.

Zostań Wonder Woman!

Jeśli masz za dużo na głowie i nie masz czasu w swoim grafiku na dodatkowe czynności, nie martw się. Stworzyliśmy pakiet, dzięki któremu pozostaniesz nawodniona, przyspieszysz metabolizm, oczyścisz ciało z toksyn i... pozbędziesz się zbędnego tłuszczu, a dodatkowo uwydatnisz seksowne mięśnie brzucha. Wszytko, w jednym pakiecie!

Kliknij i odkryj w sobie Wonder Woman już TERAZ. Na piękną, smukłą linię i wyrzeźbione ciało.

Daily Kick & Sleep Tight Tea

Duet herbat, który pobudzi metabolizm tłuszczu i trawienie, a w trakcie nocy oczyści ciało z toksyn! Dziennik Motywacyjny GRATIS!

Daily Kick & Sleep Tight Tea -65%

Normalna cena: 99,90 zł

Twoja cena: 34,90 zł

× Zamknij

Najtrudniej jest zacząć! Zobaczysz, że kiedy rozpoczniesz przemianę i włączysz w swoje życie powyższe wskazówki, nie będziesz musiała spędzać godzin na siłowni, ponieważ spalisz część kalorii odpoczywając z ulubioną książką czy filmem!

Wróć do bloga