Dostawa w ok. 4-6 dni

100% Gwarancja Satysfakcji

Darmowa wysyłka od 150 pln

Blog

Jak zachować motywację, ćwicząc w domu?

Pewnie widzisz i słyszyz to wszędzie… tak łatwo jest po prostu ćwiczyć w domu! Ale co, jeśli jesteś osobą, która potrzebuje wsparcia innych, aby utrzymać motywację? Środowisko klubu fitness lub siłowni jest tak pełne energii, ludzi, pozytywnych wibracji… Jak odnaleźć to w domu? 

Jeśli czujesz, że dotyczy to Ciebie, mamy kilka interesujących wskazówek. Musisz po prostu zacząć patrzeć na motywację z innej perspektywy. Zwykle uważamy, że działania wynikają z motywacji. Ale musimy spróbować odwrócić tę koncepcję – najpierw akcja, a motywacja przyjdzie później. Jak to zrobić? 

Zbuduj pozytywny nawyk

Każdy z nas ma swoje ulubione czynności. Nawet najmniejsze nawyki, takie jak picie kawy rano, czytanie gazety na balkonie albo oglądanie wiadomości w telewizji. Jedyne, co musisz zrobić, to znaleźć ulubioną aktywność, cieszyć się nią, a potem (lub w trakcie) wykonać ćwiczenia. Musisz przekształcić obie czynności w jedną, bardziej złożoną rutynę.

W ten sposób zaczniesz od tego, co lubisz, a następnie dołączysz do tej akcji trening, który być może sprawia Ci kłopoty. Od samego początku nie traktuj siebie zbyt surowo, liczy się każdy postęp. Chcesz obudzić w sobie motywację, a nie się wypalić. Podstawową zasadą jest wykonanie czynności – ulubionej czynności – a następnie płynne przejście do ćwiczeń. Stąd będziesz czerpać motywację, każdego dnia coraz silniejszą.

Kilka pomysłów na działanie: 

1. Przejdź do ulubionego pomieszczenia 

Lubisz spędzać czas w garażu, pracując nad czymś, a może w ogrodzie? Czy masz w domu biuro, w którym czasami grasz w swoje ulubione gry na komputerze? A może uwielbiasz swoją relaksującą sypialnię? Idź do tego pomieszczenia i przygotuj plan: po skończeniu mojej ulubionej aktywności będę tutaj ćwiczyć. 

2. Posłuchaj ulubionej piosenki 

Najlepsza będzie piosenka, która podnosi Cię na duchu i napełnia energią, coś, co sprawia, że czujesz szczęście i ekscytację. I znów, zaplanuj, że po tej piosence jest czas na trening.

3. Zjedz ulubione owoce

Owoce są słodkie i pyszne – na pewno te, które lubisz najbardziej (jabłka, banany, kiwi, grejpfruty, jagody…). Po prostu zrób swoją ulubioną owocową przerwę w dowolnym momencie przed zaplanowanym treningiem i ciesz się tą pyszną słodkością. I znowu, zrób plan, że po zjedzeniu owocu, ćwiczysz.

4. Stosuj suplementację wspierającą trening

Czasami nic tak dobrze nie wspiera regularnych treningów jak dodatkowe wsparcie, w które zainwestowaliśmy. Kiedy kupujesz suplement podnoszący wydajność treningów chcesz, aby Twoja inwestycja się opłaciła. Jeśli suplement ma postać kapsułki lub proszku możesz spożyć go razem z pysznym napojem albo rozpuścić proszek w wodzie i przygotować świetny drink. Następnie możesz wypić napój i poprawić swoje wyniki treningowe! Ponownie, plan jest taki, że po wypiciu napoju wykonujesz trening, a przy tym uzyskujesz lepsze efekty. To nawyk, dzięki któremu łapiesz dwie sroki za ogon.

Carni Fit: L-karnityna dla kobiet

Kapsułki z l-karnityną, które stymulują spalanie tłuszczu, pomagają rzeźbić ciało i przyspieszają efekty treningów. Dziennik Motywacyjny GRATIS!

Carni Fit: L-karnityna dla kobiet -60%

Normalna cena: 79,90 zł

Twoja cena: 31,90 zł

× Zamknij

Wróć do bloga