Dostawa w ok. 4-6 dni

100% Gwarancja Satysfakcji

Darmowa wysyłka od 150 pln

Blog

Jak przetrwać święta i utrzymać piękną sylwetkę?

Święta to wyzwanie dla każdego łakomczucha. Mazurki, żurki, ciasta drożdżowe - słowem same pyszności. Do tego ciocia z uśmiechem zachęca do kolejnej dokładki i nie pozwala siedzieć przy pustym talerzu. Jak tu się nie skusić? W efekcie 2 dni świąt oznaczać może nawet kilka kilogramów więcej na wadze! Co robić? Jak się bronić? Śpieszymy z pomocą!


1. Zrezygnuj z tego, co jesz na co dzień

Próbowanie wszystkiego, co stoi na stole nie jest najlepszym pomysłem. Powstrzymaj się od jedzenia produktów, które możesz zjeść w każdy inny dzień. Kromka chleba zjedzona w Wielkanoc będzie smakowała dokładnie tak samo jak zawsze -  gwarantujemy. Zamiast niej wybierz to, czego smak sprawi Ci największą radość lub potrawę typowo świąteczną, której nie będziesz miała okazji spróbować przez następny rok. 

2. Warzywa na talerzu 

Uwielbiasz sałatkę jarzynową? To świetnie! Warzywa zawierają dużo błonnika, który pozwala utrzymać uczucie sytości na dłużej. Są lekkostrawne i dostarczają wielu cennych substancji odżywczych.

3. Białko służy utrzymaniu sylwetki

Jaja, pieczone mięsa  – te świąteczne potrawy możesz jeść bez wyrzutów sumienia. Białko syci na długo i pobudza metabolizm do szybszej pracy. Pomaga też kontrolować poziom cukru we krwi. To ważne, ponieważ spadek cukru oznacza nagły i trudny do powstrzymania apetyt. 

4. Oszczędź kalorie na napojach 

Zrezygnuj ze słodzonych napojów (gazowanych oraz soków). Zamiast tego wybierz wodę, herbatę lub zioła, które wspomogą pracę wątroby. Może być popularna i łatwo dostępna mięta. Uważaj jednak, aby nie popijać posiłków! Po filiżankę herbaty sięgnij minimum pół godziny po jedzeniu.

5. Mniejsze ilości jedzenia 

Czy w świętach naprawdę chodzi o to, żeby jeść? To czas, aby zwolnić, pobyć z bliskimi, odpocząć – na tym skoncentruj swoje myśli. Przygotuj tyle jedzenia, ile Twoja rodzina będzie w stanie zjeść w ciągu dwóch dni. Zadbaj o to, by świąteczne potrawy skończyły się wraz z końcem Wielkanocy. Dzięki temu unikniesz dojadania poświątecznych pozostałości i szybko wrócisz do zdrowej diety. 

6. Nie siedź całe święta przy stole

Idź na spacer. Nieważne kiedy. To może być poranny rozruch lub wieczorny spacer po całodniowym obżarstwie. Poruszaj się. Pozwól organizmowi spalić nadmiar zjedzonych kalorii. Zrób kilka skłonów, wymachów, przysiadów.  Od razu poczujesz się lepiej!

7. Happy Enzymes 

Czy wiedziałaś, że możesz wspomóc swój układ trawienny i metabolizm w naturalny sposób? Happy Enzymes to prawdziwy must have podczas świątecznego obżarstwa i nie tylko. Dostarczą Twojemu organizmowi mieszanki enzymów trawiennych, które pomogą Ci utrzymać szybki metabolizm i płaski brzuch bez wyrzeczeń.  

Wróć do bloga