Dostawa w ok. 4-6 dni

100% Gwarancja Satysfakcji

Darmowa wysyłka od 150 pln

Blog

30 minut intensywnego marszu to idealny początek

Chodzenie ma wiele udowodnionych pozytywnych skutków dla naszego zdrowia psychofizycznego. Jest to najbardziej naturalny ruch i jest odpowiedni dla każdego. Chodzenie może wzmocnić mięśnie, spalić kalorie oraz zadbać o nasze zdrowie i witalność.

Mięśnie zużywają trzy razy więcej energii niż tkanka tłuszczowa

Oznacza to, że w stanie spoczynku, kiedy odpoczywasz, zużyjesz tym więcej energii, im więcej masz mięśni – warto więc wzmacniać je ćwiczeniami.

Przy 30 minutach intensywnego marszu dziennie:

  • Podniesiesz swój poziom serotoniny i dopaminy – hormonów szczęścia, które poprawiają samopoczucie, wyostrzają pamięć i umiejętność kreatywnego myślenia,
  • Łatwiej będzie Ci stopić tłuszcz, ponieważ marsz to ćwiczenie o średniej intensywności, które wykorzystuje energię z zapasów tkanki tłuszczowej,
  • Znacznie zmniejszasz ryzyko chorób, takich jak cukrzyca i choroby układu krążenia,
  • Poprawiasz krążenie krwi i zmniejszasz ryzyko wystąpienia żylaków,
  • Przyspieszasz metabolizm, poprawiasz kondycję i podnosisz swój poziom energii, a tym samym jakość życia.

Jak zacząć?

W każdym ćwiczeniu najważniejsza jest wytrwałość, a chodzenie to świetny sposób na nabycie nawyku regularnego ruchu.

Dlaczego chodzenie?

Ponieważ nie jest to ćwiczenie wymagające, a dla człowieka ten rodzaj ruchu jest najbardziej naturalny, dlatego łatwiej się do niego przyzwyczaić. Podczas spaceru nie czujemy się nieswojo, jakbyśmy dopiero się czegoś uczyli. A to właśnie te nieprzyjemne uczucia są częstym powodem rezygnacji z treningów dla wielu osób – zanim jeszcze zaczną cieszyć się wszystkimi korzyściami, jakie przynosi aktywność fizyczna. Nie musimy uczyć się niczego nowego, po prostu musimy trzymać się planu.

Wskazówki dotyczące tworzenia nawyku regularnego ruchu:

  • Codziennie spaceruj o tej samej porze, np. przed śniadanie, po pracy, codziennie o godz. 19:00 itp.,
  • Dostosuje czas treningu do Twojego harmonogramu. Zastanów się, jaki czas jest dla Ciebie najlepszy pod względem Twoich innych zobowiązań.
  • Włącz przypomnienie na telefonie i trzymaj się harmonogramu.

Wykonuj swoje ćwiczenie bez względu na wszystko. Nawet, jeśli jesteś w złym nastroju i czujesz zmęczenie, mimo wszystko wykonaj swój trening. Poczujesz się znacznie lepiej, a fakt, że zrobiłaś coś dobrego dla siebie, doda Ci jeszcze większej pewności siebie. I będziesz gotowa na nowe wyzwania J

A jeśli chcemy schudnąć? Czy wystarczy chodzić?

Jeśli codziennie chodzimy co najmniej pół godziny, a jednocześnie trzymamy się zbilansowanej i zdrowej diety, na pewno schudniemy i zadbamy o długotrwałą witalność organizmu.

Nasz napój FatBurner zawierający L-karnitynę dodatkowo podniesie spalanie tłuszczu w trakcie i po wysiłki fizycznym. I doda Ci energii!

Tummy Tox Fat Burner Drink Intense

Napój, który sprawi, że 20-minutowy trening spala nawet tyle samo kalorii, co podczas 100 minut ćwiczeń!

Tummy Tox Fat Burner Drink Intense -50%

Normalna cena: 73,90 zł

Twoja cena: 36,90 zł

× Zamknij

Wróć do bloga