Dostawa w ok. 4-6 dni

100% Gwarancja Satysfakcji

Darmowa wysyłka od 150 pln

Blog

11 naprawdę przydatnych rzeczy, które możesz teraz w końcu zrobić (nie obejmują „poczytać książkę”)

Wiemy, wiemy, widziałaś już co najmniej 34 nagłówki poświęcone izolacji, odkąd to wszystko się zaczęło i nie interesuje Cię „czytanie wszystkich książek z Twojej listy”, a z serialami byłaś na bieżąco jeszcze przed czasami społecznego dystansowania.

Poza tym, dlaczego wszyscy mówią Ci, że to idealny czas na naukę gry na instrumencie, a nikt nie sprzedaje ich naprawdę bardzo, bardzo tanio?!

No właśnie, dlatego ponieważ jesteśmy tak samo zirytowani, jak Ty, tymi wszystkimi ogólnymi poradami zajęcia się czynnościami, które albo i tak zamierzałaś wykonać, albo nie masz możliwości ich wykonania, oto kilka RZECZYWIŚCIE PRZYDATNYCH rzeczy, które możesz zrobić, a o których być może zapomniałaś lub których nadal unikasz.

Użyj tego zabiegu upiększającego/ maseczki na twarz/ zestawu do manicure, który kupiłaś wieki temu

Znasz ten scenariusz: wchodzisz do drogerii i łapiesz jeden fajny produkt, którego tak naprawdę nie potrzebujesz, ale nie możesz mu się oprzeć, więc kupujesz, a potem nigdy nie możesz znaleźć czasu na jego użycie?

Dzisiaj jest ten dzień, aby wyciągnąć go z szafki i zabłysnąć!

Naprawdę wypij te 2 litry wody dziennie

Wszyscy wiemy, że utrzymanie nawodnienia jest kluczem do zdrowego życia, ale bądźmy szczerzy, rzadko zdarzają się ludzie, którzy potrafią mierzyć spożycie wody przez cały dzień.

Obecnie jest to dość łatwe do zrobienia. Zawsze miej przy sobie butelkę lub półlitrową szklankę płynu. Możesz chodzić do toalety nieco częściej, ale to oznacza tylko, że Twoje ciało z wdzięcznością przyjmuje detoksykację, której mu dostarczasz.

Jak zrobić to jeszcze lepiej: wypróbuj nasz malinowy napój drenujący! Dzienna dawka to 1 litr dziennie, więc po jej przyjęciu będziesz w połowie drogi!

Efekt bonusowy: eliminuje zatrzymywanie wody, które pojawia się, kiedy nie ruszamy się przez dłuższy czas.

Wypierz koce, poduszki, poszewki na kanapę, zasłony i dywan

No, bo czy kiedykolwiek naprawdę to robisz?

Uporządkuj dokumenty na komputerze

Nie jest tajemnicą, że większość z nas ma chaotyczne pulpity i foldery na naszych komputerach. Czas położyć temu kres! Włącz muzykę. Usiądź wygodnie. Włącz komputer i NIE odpalaj seriali. Zacznij od wyczyszczenia Pulpitu lub folderu Pobrane. Reszta pójdzie sama.

Zmotywuj mięśnie do działania (jeśli nie zaczniesz teraz, naprawdę nie zaczniesz nigdy)

Co innego nie chcieć ćwiczyć, gdy wrócisz do domu zmęczony po południu, ale kolejną rzeczą jest unikanie ćwiczeń, kiedy jesteś w domu przez kilka dni. Spróbuj pozbyć się marazmu i zacznij ćwiczyć z naszą pomocą!

Jeśli nie wiesz od czego zacząć, zapoznaj się z naszymi przewodnikami po ćwiczeniach dla nóg, pośladków, brzucha i ramion, do których nie jest potrzebny specjalistyczny sprzęt:

https://www.tummytox.pl/news/7-cwiczen-na-ksztaltne-posladki

https://www.tummytox.pl/news/trening-dolnej-czesci-ciala

Posortuj ubrania „z krzesła” (wiemy, że je masz!)

No dobrze, porządkowanie ubrań to dość powszechna rada podczas izolacji. ALE z jakiegoś powodu – to naprawdę świetna rzecz, którą możesz zrobić, aby poczuć się mniej klaustrofobicznie w swoim pokoju. Spróbuj, czyni cuda dla energii i przestrzeni!

Zjedz trochę surowego czosnku dla nienagannej odporności

To może trochę dziwne, ale… czosnek wzmacnia Twój układ odpornościowy, a chyba nie musimy Cię przekonywać, że wszyscy teraz tego potrzebujemy.

Co więcej, nie musisz nawet martwić się kiepsko pachnącym oddechem – i tak nie powinnaś przebywać blisko ludzi!

Jeśli naprawdę, NAPRAWDĘ nie lubisz czosnku, istnieją oczywiście alternatywy dla wzmocnienia układu odpornościowego. Jednym z nich jest nasz pakiet z dwoma pysznymi herbatami i żelkami multiwitaminowymi. Masa korzyści przy mniejszych torturach

Wróć do bloga